Terms & Conditions
Refusionspolitik
Vi tilbyder ikke returneringer, refusioner eller ombytninger af vores produkter, herunder vores skræddersyede produkter, af hensyn til hygiejne og for at sikre den bedst mulige kvalitet.
Vi stræber efter at levere skræddersyede negleprodukter af højeste kvalitet. Vi ønsker, at du skal være fuldt tilfreds med dit køb. Vi opfordrer dig derfor til at læse og forstå vores returpolitik, før du afgiver en bestilling.
Pakker, der ikke afhentes
Hvis du ikke afhenter din pakke ved dit lokale posthus inden for den angivne afhentningsperiode, vil pakken blive returneret til os. I tilfælde af, at en pakke returneres til os på grund af manglende afhentning, vil der blive pålagt et returgebyr, der dækker de omkostninger, vi har haft i forbindelse med forsendelsen og returen. Eventuelle omkostninger ved ny forsendelse, hvis du ønsker at modtage pakken igen, vil også blive pålagt.
Pakker, der ikke afhentes inden for den angivne afhentningsperiode og returneres til os, vil ikke være berettiget til refundering. Da vores produkter er skræddersyede og made-to-order, og vi ikke kan videresælge dem på grund af deres skræddersyede natur, kan vi ikke tilbyde refusion for sådanne returnerede pakker.
Forsinkelse eller Mistede Pakker
NegleSky kan desværre ikke holdes ansvarlig for forsendelsesfejl, der opstår efter, at ordren er blevet scannet ind i transportørens system. Hvis der opstår forsinkelser eller en pakke går tabt, vil vi gensende produktet uden mulighed for pengerefusion.
Forkerte Neglestørrelser
Kunden har ansvaret for at sikre korrekte målinger af deres negle. NegleSky fraskriver sig ethvert ansvar for negle, der ikke passer som følge af forkerte målinger, uanset valgt metode. Produkter, der ikke passer på grund af fejl i målingen, kan desværre ikke byttes eller refunderes. Vi anbefaler derfor, at du omhyggeligt måler dine negle inden bestillingen for at sikre en perfekt pasform.
Servicepolitik
Ved at købe noget hos NegleSky, accepterer du vores service som består af følgende vilkår og betingelser.
Alle NegleSkys designs er håndlavet. Der tages derfor forbehold for små uligheder fra billeder til tilsendte sæt, da alle neglesæt bliver lavet i hånden til hver eneste kunde. Af samme grund, kan ikke alle sæt kan laves 100 procent 1:1.
Alle sæt bliver lavet af samme artist, så der stræbes i højeste grad efter, at tilsvarende designs bliver lavet så nøjagtigt som menneskeligt muligt.
Ansvarsfraskrivelse
Vores team gør vores bedste for at opstille billeder, der afspejle bedst muligt, hvordan dine negle vil se ud (design, farver). Selvom skærmmonitorer og belysning kan påvirke den måde, du ser farverne på, så kan faktiske farver varierer.
Alle varer er håndlavede og kan derfor have små variationer. Sten og andre påsatte objekter kan frafalde neglene indenfor ubestemt tid, så er det ikke noget man ønsker, anbefales det, at anmode om undladelse af sten på et design, hvor sten eller andre objekter anvendes.
Levering
Priser
Hos NegleSky er alle priserne i danske kroner. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
NegleSky modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, ShopPay og GooglePay.
Levering
NegleSky tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 15 afsted efter 3-6 hverdage.
Vi sender til hele Danmark med fri fragt med tracking på alle ordre over 499 kr.
Hvis ikke pakken afhentes i tide, vil der medfører et returneringsgebyr på 78 kr. Neglesæt kan ikke refunderes/returneres eller ombyttes. Gensendelse af ikke-afhentede pakker, vil blive sendt igen for købers regning.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Dine varer vil blive leveret 1-4 hverdage efter afsendelse.
Forsinket eller mistet varer
Først når pakker er afleveret på postkontoret, spores de, og de er nu i hænderne på transportselskabet. Af denne grund er Neglesky ikke være ansvarlig for mistede, beskadigede, forkerte eller stjålne pakker. Neglesky vil gøre sit bedste for at hjælpe kunden med at lokalisere fejlleverede varer, men vi kan ikke garantere erstatning, da dette er op til transportselskabet.
Det er købers eget ansvar, at kontakte sit lokale postkontor, for at få hjælp til at finde pakken.
Alt sporing udleveres via Negleskys forretningsmailen. Returnerede pakker (på grund af forkert adresseinformation, overskredet afhentningsfrist eller andre lignende årsager) vil blive sendt igen for købers regning.
Behandlingstider
Neglesky lægger stor ære i at designe og skabe. Da der er flere ordrer under behandling, vil alle sæt vil blive lavet i kronologisk rækkefølge.
Behandlingen, generel er 3-6 hverdage, men kan variere og tage længere tid end forventet i tider med høj volumen. Hastemuligheder vil være tilgængelige for køb, såfremt du har brug for, at få din ordre behandlet hurtigere. Hasteordre tilbydes i et begrænset antal og er muligvis ikke altid tilgængelig.
OBS: Neglesky forbeholder sig retten til, at behandlings- og forsendelsestider kan ændres uden varsel.
Pakke ikke afhentet
I tilfælde af, at pakken ikke afhentes fra pakkehuset, og derfor sendes retur til NegleSky, pålægges et returfragtgebyr på 78 DKK, som fratrækkes refunderingen.
Privatlivspolitik
Indsamling af oplysninger
Vi kan indsamle personlige oplysninger, herunder, men ikke begrænset til:
- Navn
- Kontaktinformation, herunder e-mailadresse
- Billeder eller design, som kunden sender til os
Vi indsamler disse oplysninger for at kunne levere tilpassede tjenester og produkter til vores kunder.
Brug af oplysninger
Vi bruger de indsamlede oplysninger til følgende formål:
- At opfylde kundens ønsker og skabe de ønskede tilpassede produkter
- At forbedre vores tjenester og tilpasse dem til kundernes behov
- At kommunikere med kunder angående deres ordrer og eventuelle spørgsmål
- At sende opdateringer, markedsføringsmateriale eller kampagner, hvis kunden har givet samtykke til dette
Beskyttelse af oplysninger
Vi tager alle rimelige foranstaltninger for at beskytte de indsamlede oplysninger mod uautoriseret adgang, ændring eller ødelæggelse. Vi deler ikke personlige oplysninger med tredjepart uden kundens samtykke, medmindre det kræves ved lov.
Cookies og sporingsværktøjer
Vi bruger muligvis cookies eller lignende sporingsværktøjer til at forbedre brugeroplevelsen på vores hjemmeside og til at indsamle oplysninger om, hvordan vores hjemmeside bruges.
Dine rettigheder
Kunder har ret til at anmode om adgang til eller korrektion af deres personlige oplysninger. Hvis du ønsker at få adgang til eller rette oplysninger, bedes du kontakte os på hello@neglesky.dk.
Ændringer i privatlivspolitikken
Vi forbeholder os retten til at opdatere eller ændre denne privatlivspolitik. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på vores hjemmeside.